31 Aralık 2010

Kitapcık-cık-cık

1 senedir okumak istediğim kitap Elif Şafak Aşk.. Yaklaşık bir buçuk sene önce çıkmış olsa da geç olsunda güç olmasın diyorum :D Kitabıma başladım.. Dün sabah okulun karşısındaki kırtasiyeden aldım.201. sayfadayım hemen yazımı yazıp kaçıcam kitabımı okumam lazım :) Başlarda gerçek aşktan bahsettiğini zannediyodum ama ilahi aşktan bahsediyomuş.Olsun yinede okunmaya değer.Çok hoşuma gitti kitap sürükleyici.Onu okuduktan sonra Sonsuza dek adlı kitaba başlamayı düşünüyorum.Tabi ders çalışmaktan fırsat olursa !

Önümde 3 gün var. Cumaları okula gitmiyorum boş günüm.Bu üç günde programlama temelleri dersinin anladım anladım, anlamadım ölüm fermanım yazılmış demektir !
Hepinizi öpüyorum dualarınız benimle olsun ki şu dersi sular seller gibi anlayıp başarayım...

2 yorum:

  1. allah senı kahretmesın.kadın serı cıkarttı bunun üstüne :)
    İlahı ask ella'nın kendı aşkına dönüşüyor sonra merak etme :) Ben okuyalı çok oldu da ...

    YanıtlaSil
  2. O kadar oldumu ya aaahahha çok güldüm hee :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum... :))