1 Ocak 2011

Yeni yıl yeni yıl yeni yıl herkeze mutlu olsuun

Yeni yılda her zamanki gibi evde geçirdik.Aldık cipsimizi fındığımızı fıstığımızı bisküvileri vs. yiyerek ve tabiki tv izleyerek yeni yıla adım attık.Yenı yıla ayakta geçirdim şimdi ben bu sene hep ayakta mı olucam :S :D


Yeni yıla 1 saat kala bizim kızın hali


Buda saatler tam 00.00 gösterdiğinde :)

Bizim yeni yılımız böyle geçti işte..Her zamanki gibi normal.İlk 2011 gününde komşularla birlikte carrefour'a gidicez.Kuzenimin düğünü var 1 ay kaldı ve ben hiç birşey bakamadım.Kardeşim doğduğu için annemle dışarıda çıkamadık.Bugün bakıcam mutluyum,huzurluyum herkezin öyle olmasını diliyorum..Yeni hepinize şans getirir inşallah

2 yorum:

  1. kuzenın dugunu kım bee :)
    ben o ufaklıgı yerım.gelcem bı hafta sonu dayanamıyorum.ece gıbı tosun olus bu da yaa ! ama ağlamıyo dımı, bızımkının zırıltısı yenı kesıldı =)

    YanıtlaSil
  2. Kuzenim halamın kızının izmitteki
    Evet ece gibi olucak :)Ağlaması fazla yok çok şükür her bebek gibi gaz sancıları..Bazı geceler çok kötü oluyo ama çığlık çığlığa :D
    Gel gel bekleriz zaman ayırabilsen bi kendine iyi olucak =)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum... :))