9 Ocak 2011

Eğlencee

Bugün Başakşehirden annemin arkadaşı geldi Azize teyze ve annesi..O gelince mahalledeki ve apartmandaki komşularımızı çağırdık :) Misafir gibisi yok valla bol bol kahkaha eğlence..Düğünde giyicek olduğum kıyafeti ve tabikide topuklu ayakkabılarımı giydim.O kalabalıkta aklıma fotoğraf çekmek (her zaman ki gibi) gelmedi.Akşamdan pillerimi doldurup çalışma masamın üstüne koymuştum halbuki..Annem kıymalı ve peynirli börek,kısır,kurabiye ve benim çok ama çok sevdiğim yaş pasta sipariş etti pastaneden.O bambaşka bişi ne olduğunu tam olarak çözmüş değilim.Şimdi aklıma geldi ve hemen dolaptan alıp çektim bloga koymak için.Koooskocaman kare dilimli yaş pastaydı ve geriye kalan küçük bir kare..Üstündeki krem şanti değil başka bişey ama ne bilmiyorum kaymak sanırım ama kaymak tadına fazla gelmiyo :S




Herşey tamamdı..Sofra hazırdı tam masaya oturucaz kiiii... Babam aradı:
"Gizem bilgisayar hocası biroda sende hemen evden çık"
Bunun üzerine apar topar evden çıktım.Gözüm arkada pastada kaldı tabiki..Ama ders her şeyden önce gelirdi.2 saatlik bir dersten sonra eve geldim pastamı böreğimi yedin rahatladım =D Eve gelirken ev kurdan maşa aldım. Ne zamandır alıcam alıcam bi türlü gidipte alamadım.Bugün almaya fırsat oldu çok şükür.Dün saçıma fön çektirdiğim için anneme yaptım ve gayette başarılı oldu.

Gözünün üstünede göz kalemi çektim fıstık gibi oldu. Ama saçına maşa yaparken eli dursa çenesi durmaz çenesi dursa eli durmaz :) Nasıl bir enerjiye sahip anlamış değilim maşallah !!
AMAAAAA
En son gözünün üstüne far çekicektim kii olanlar oldu.Batırdım canım daha çok batırmak istedi daha çok batırdım.İşte ortaya çıkan manzara :)

Gülmekten kırıldık o anda tabi :)
AAA herşey olurda benim kardeşim olmazmı.Akşam çok ağladı ablasının kuzusu.Sürekli memede durmak istediği için doğduğundan beri yapmadığımız şeyi emzik vermeyi akşam yaptık.Bi süre ağzından çıkartmadı 5-10 dakka geçtikten sonra fırlattı emziği ağzına sokmaya çalıştığımda midesi bulandı kendi tükürüğü ile boğuluyodu yavrum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum... :))