7 Ocak 2011

Doğum günüm

Bugün benim doğum günüm.İyiki doğmuşum :)
Çok mutlu oldum bugün herkese ama herkese çok teşekkür ederim..Arkadaşlarım.. canlarım benim hep yanımdasınız çok seviyorum sizi :)
Aslında bi kutlama yapıcaktım yarın evde ama aksilikler çıktı 2-3 kişi geliceği için yapmıyorum.Ama yarın mac'e yada burgurda okul arkadaşlarımla kutlıcam..Fotoğraf çekip koyucam inşallah.. Cumartesi de evde sınıf arkadaşlarımla kutlamayı düşünüyorum.Tabi Allah izin verirse..
Herkezi herşeyi çok seviyorum herkezi öpüyorum

5 yorum:

  1. canım nice mutlu senelere:))

    YanıtlaSil
  2. Çok çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Nice yaşlara inşallah. Sağlık, mutluluk, aşk ve para dolu geçsin yeni yaşın.

    YanıtlaSil
  4. HEPİYYY DE BÖRTTEY TUUU YUUU HEİYY DE BÖRTTEY TU YUU =)
    ıyıkı dogduuunn gızem :)

    YanıtlaSil
  5. İnşallah hepimize öyle olur :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum... :))