30 Mart 2010

Bu Hafta Sonu YOOĞUUNNNN !

Bu hafta sonu annanemlere(dayımlara) gittik.Yeni ev yaptılar Ziyarete :) Evi çok beğendim.Tam benim istediğim gibi olmuştu :) Tam bitiremediler ama yerleştiler son rütuşlar kaldı.En son merdivenlere halı döşüyorlardı :) Ev 3 katlı oldu.Fotoğraf çekseydim keşke ama minik cimcimemle uğraşmaktan hiç aklıma gelmedi.Minik cimcimem dediğim kuzenim Tuanna :) Bu da resmi onun resmini çektim ama... :)


Ya şu tatlılığa bakın normalde bin kat daha tatlı..Öteki kuzenleriminde yani Tuanna'nın ablalarınıda fotoğraflarını çekmeliydim aslında ama gözüm Tuannadan başka kimseyi görmedi diyebilirim..Çok özlemiştim çünkü :) Tuanna 1 Medine 5 Dilara da 10 yaşında :D 5'er yaş :D Onlarla çok eğlendikte sabah erken kalktık okula yetişmek için.Normalde akşam glicektik 19:30'da ama Fenerbahçe maçı vardı yetişemem diye kaldık sabah erkenden gideriz dedik.Şu anda feci uykum var :D Sabah 6 da kalktık 7 arabasına bindik geldik.Eve girdim ve direk üstümü giyinip okula girmek üzere evden çıktım.Eve gelene kadar uyukladım ve bloga yazı yazmak için girdim bilgisayara.Hemen yatıp uyumak istiyorum :D Herkeze sevgiler :)

2 yorum:

  1. Kız bu aynı halası
    Hatice teyzeye ne kadar benziyor .Maşallah gözlere bak ...
    Allah uzun ömür versin inşallah !!!
    Hadi yap şu çekilişi de artık yeter 92 olmuş, bana yaklaştın hee =)

    YanıtlaSil
  2. Yakından ne kadar tatlı olduğunu görsen yer bitirirsin artık :D Bidi küçücük bişi şeytan diyo al fırlat :D Yürürken parkenin üstünde şakk diye bi düşüşü var dünyaya değişmem :D
    Tamam yaptım çekilişi ama sana maalesef çıkmadı :( Birdaha ki çekilişe :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum... :))