7 Mart 2010

Kek ve Bugün



Bu aralar bayağı bir yoğunuz.. Bir misafirdir gidiyor.. Babannem,halam,amcamlar.. E Hal böyle olunca hamur işi olmadan olmuyor çayın yanında.. Akşam kek yaptık. Kakaolu ve üzümlü kek. Ne beğendimm Ne beğenmedim aslında.İçindeki üzüm çekirdekli olunca hiç güzel olmuyormuş.Üzüm çekirdeksiz olsaydı daha iyi olurdu bence.. Sakın kekin içine çekirdekli üzüm koymayın Önerim ^^Bende içindeki üzümleri çıkartıp öyle yedim kekimi. Kek gayet güzel olmuştu. Annemm ellerine sağlık ^^...

Bu arada artık resimleri telefonumdan çekicem.. Güzel çekiyormuş aslında yaa o kadarda kötü değilmiş.Telefondaki görünümü kötüydü. Bi deneyelim bakalım nasıl çıkıcak dedim hoşuma gitti ^^
Bugün de Capıtole gittim arkadaşlarımla..Yedik içtik. Donut yiyemedim yanarım yanarım ona yanarım :D Yarım saat önce Atilla geldi anahtarını çantamda unutmuş baktım elinde donut kartonu Atillaaa diye bağırdım içini açtı bom booşş ! -.- Bide bir anlatışı var bi güzeldi bi güzeldi diye dövesim geldi :D Ama pazartesi okula giderken alıcam yiceeeemmm !! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum... :))