5 Mart 2010

İşte Odam :) ve Bugünkü Olanlar : /

Vee bahar geldi .. Bende hazı bahar gelmiş bu odamı bir düzene sokayım dedim :)) İyice bir çekmeceler olmak üzere herşeyi yeni baştan düzenledim.Takılar dolabım çekmecelerim falan filan :) Hemde size odamı göstermiş olurum. Buyrun... ^^

Bilgisatar masam ve Aynamın önü.. Altındaki çekmecelerde kıyafet bölümü..Aynanın önünde gördüğünüz gibi sağ tarafta parfümler sol tarafta krem ve ojeler orta taraftada öyle küpe,tel toka ve bozuk para kutum var :)
Buda alttan bir görünüş :)
HaHa ayaklarım ve takı çekmecem :D.. Burda bulanık çıkmış ama tam gözüksün diye koydum..
Gördüğünüz gibi bileklikler,yüzükler,kolye uçları ve küçük küpeler :) Ortada da deniz kabuğum var onu unutmadım oraya koymaya :) Yan taraftada makyaj malzemeleri :) Yarısı da banyodaki bölümde :D

Burdada büyük bileklikler ve büyük kolyeler var.. Bu kolyelerin yarısıda aynanın önündeki kutuda :D Sığmadı oraya koyamadım :))
Evet buda odam gelelim bugüne ... Bugün sınıfımızın maçı vardı ama kaybettik malesef.. Çünkü 11 ler profesyönel futbolcuydu.. Öyle olmalarına rağmen 5-4 yenildik.. İlk dakkalarda golü biz attık ama bu böyle gitmedi :(( Bide hakemin suçu.. Faul olan yerde faulü vermedi onlarda gol attı.. Hakem de hakem değil okulun öğretmeni.. Hakemliği bilmiyosan hakemlik yapmayacaksın bu kadar basit !! ... Onun yüzünden maçı kazanamadık denilebilir..Gerçekten çok iyi oynadılar maçın HAKKINI VERDİLER !!. Gereken tezavuratı yapınca daha da çok iyi oynamaya başladılar ama NAFİLE !! Hep hakem ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum... :))