14 Şubat 2010

Güzel bir akşam...

Misafirler gelmeden önde bi foto çekileyim dedim ^^ Bu arada kilo almışım yeni farkettim HaHa :D



Evett güzel ve yorucu akşamda bitti.Fazla fotoğraf çekemedim fotoğraf makinesinin pili bitmişti -.- Bi kaç tane çektim. Gitmelerine 1 saat kalada babamın telefonundan çektim.. Aşağıdaki Kerime Teyzem..Yukarıdaki de melehan teyzem..


Ahh melike ahh :)) Çok tatlı yaa .. İlk eve geldiğinde yerinde duramadı valla :)) Eve sanki ilk kez gelmiş gibi gezdi durdu evi.. Azında da çikolata kalmış çikolata soslu İrmik tatlısı yapmıştıkta ^^ Yukarıda görüldüğü gibi ^^


Ya kötü çıkmışız ama annemle hiç fotoğrafım olmadığı için koymak istedim =)) Sevgili anneciğim ... :))

Buda babam ^^ Ah o saçlarr. Her taneyi ben beyazlatmışım. Hep öyle der. Yaşlandım demiyo da :)) Kabullenemiyo gerçi :) Çok seviyorum yaa.. ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum... :))