20 Şubat 2010

Süper bir güüünn --> Çamlıca..

Bugün çok ama çok eğlendik.. Son 4 ders İngilizceydi.Bizde bir kaçamak yapalım dedik öğle tenefüsünden sonra çıktık okuldan.. Yürüye yürüye Atakentten Küçük çamlıcaya gittik.Arada sadece ve sadece 2 kere oturduk.Oda 2-3 dakika.. Ayaklarım etkesi olsu.. Çok uzun yol çünkü ..Atillayla Ebru Çamlıcada park olduğunu söylediler.. Bizde tamam gidelim dediiikk vee iyiiikiidee giittiiik ^^.. İşte fotoğraflar...


Ben -Ebru-Tunahan-Atilla

Su o kadar güzel akıyordu ki hayranlıkla izledim.. Burda hiç belli olmamış nedense..
Görüldüğü gibi taa nerelere çıktık ne zorluklarla :D Bakmayın böyle kısa göründüğüne. Bide bunun aşağısı var :))

Ben -Ebru-Tunahan-Atilla

Burda da Oğuz bana su atıyor.. Deli oldum heryerim ıpıslak oldu -.- Bende ona atmaya çalıştım ama olmadı yaa hep ıskaladı :D




Buda o su savaşı anlarından bir tanesi :D

Ben-Tunahan-Oğuzhan

Ben-Atilla-Oğuzhan-Tunahan

Ebruuuuuu:))-Ben

Atişşş :)-Ebru-Ben

Buda son fotoğrafımız.. Atilla ile ben

Bugünüm de böyle geçti işte.. Yürüdüğümüz yollar macera dolu, Yorucu ve her ne olursa olsun eğlenceli... İyiki varsınız canım arkadaşlarım....
Birde bugün ordan sonra Üsküdara geçtim.Annemle buluştuk.Çok bekletti beni sağolsun -.- Üsküdar tıklım tıklımdı.Oturucak yerde yoktu.Öylece ayakta bekledim..Geldikten sonra pazara gittik :) Ordanda mağazaları dolaştık.Kendimi bir tane pijama takımı aldım.Yeşilli yeşilli =) ,
Heryeri alt üst ettikten sonraaaaa -cımaaa :=) Minübüse bindik eve gelmek için..Çok trafik vardı bide yorgunluktan mibübüste uyumuşuuum.. Hayatımda ilk defa minübüste uyudum...Gözümü açtığımda iniceğimiz yere az kalmıştı.. Şu anda da her tarafım ağrıyor valla ! Bacaklar etkesi.. boynum deseniz berbat... Hele sırtımla omuzum anlatılıcak gibi değil ! Bi uyusam yarın öğlen 3 te anca kalkarım artık :)

Yarında tatil :=) Cumartesi.. Evde sıkılıcam gibi geliyor bakalım ne olacak ! Tatilleri uyuduğum için çok seviyorum ama nedense sıkıldığım için hiç ama hiç sevmiyorum :)) Neyse 2 gün dayanıcaz artık ((:

2 yorum:

  1. Kız ne güzel yer orası öle.Gölet gibi ne o !
    Adını sanını süle, giderik bi ara.Benim mekan büyük çamlıca ama olsun.O yer de gzel gıbı sankım :D

    YanıtlaSil
  2. HıHı çook güzel biryer.. :) Çok kolay ya yolun üstünde gözüküyor zaten küçük çamlıca.. Sen gel gideriz park falan da var eceye :D:D

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum... :))