16 Şubat 2010

Yeni Bir Haftaya Başlangıç ..

Bugün her zaman ki eğlenceli ve deli dolu geçti :) Resim fazla çekemedim.Benim telefonum güzel çekmiyor.Arkadaşımın telefonundan birkaç tane çektim.MSN'de resimleri bana atarken internetim kesildi hepsini aldım zannetmiş fotoğrafları silmiş.Halbuki baya bir çekmiştim.Kalorifer köşemizi de (=. Neyse kısmet olmadı demek ki.Bir daha ki sefere.İlk 2 dersimiz FİZİK di.Sonraki 2 ders TARİH di.Ama 1. ders hocamız gelmedi.Bende fırsat bu fırsat dedim çektim resimleri :)



Burda sınıfın yarısı dışarı çıkmış öğretmeni bekliyorlar :)) Bende aralarındaydım tabiki.Resim çekmek için oturdum sırama :))



Burda da arkadaşımız FATİH le uğraşıyorlar.Videoya çekmek isterdim de olmadı.Yeni telefon alınca çekerim artık ^^.



Buda Asaf ile Atilla..Biri ses çıkartma konusunda 1 numara :)) Dersin ortasında abuk subuk ses çıkartıp hocaları kızdıran hoalar anlamadığı için her ders aynı hareketi yapan arkadaşım ASAAFF !! :))Öndekide Atilla onunla İNGİLİZCE derslerinde çok güleriz..Hocayı deli eder :))Derste gülmekten ölme durumuna geliriz hatta =)Her ingilizce dersi yanıma oturur.Daha çok gülebilmek için. Benimde bazı haylazlıklarım oluyor tabi ^^. Kimin olmadı öğrenciyken :)) Biz fazla önem vermiyoruz ingilizce derslerine aslında. İngilizcemiz çok iyi olduğu için..Geçen senenin tekrarını yapıyoruz belki de sıkıldığımdandır ^^ Yarın 4 ders İNGİLİZCE var.. Dört gözle bekliyorum... :))
Ah biziim sıınııf ahh.. Güya Anadoluyuz.. Okulun en haylaz sınıfı ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum... :))