13 Şubat 2010

Sıkıntılı bir gün ...


Bugün tahmin edilmeyecek kadar çok sıkıldım. Normalde o kadar geç kalkan birisi değilimdir ama bugün 1-1 buçuk gibi kalktım ^^ Kahvaltımı ettim ki kahvaltı sayılmaz sadece 1 dilim ekmek. Sonra bilgisayarın başına geçtim.Yandaki fotoğrafta ev hali bakmayın öyle olduğuma bide can sıkıntısı var üstümde :)) Bu arada saatin yanlış olduğunuda yeni farkettim =) Herneyse bugün annem saat 3 gibi evden çıktı. Evde babannem var misafir.. Onunla birlikte oturduk arkadaşlarım Ahmetle Canberk Carrefour dalarmış benide çağırdılar.Yok olmaz dedim annem yoktu evde çünkü.. Onlarda ısrar edince kıramadım tamam dedim. Giyindim süslendim püslendim tam evden çıkıcam kap açılmadı biraz sorun varda :) anahtarla açmak zorundasın anahtarsız açılıyor ama zorlaman lazım bende o kadar zorladım zorladım olmadı evde iki saat anahtar aradım eski çantamın içindeymiş ^^ kapıyı açtım ayakkabıları girdim son anda vazgeçtim gitmekten. Sonunca annem evde yok habersiz de gitmek istemedim. Sağolsun kendileri telefonunu da almamış -.- Sonra onları aradım gelemicem dedim tamam dediler bende yine oturdum bilgisayarın başına. Mine ablayla kuzenimle konuştum blogger hakkında bilgi aldım açtıımm :)) Kolay olmadı tabi -.- Neyse sonuçta açtım mutluyum.. Yarında kahvaltıya sema teyzem gelicek annemin eski komşularından :)) Bol bol resim çekip koyarım artık blog'uma .. :)
Herkeze iyi akşamlarr...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum... :))