22 Şubat 2010

Yoğun Haftasonu !!

Bugünki yazımı resimsiz anlatacağım malesef !! : / Ah fotoğraf maknesi Ah !!
Cumartesi günü babaannem evdeyken [ kırk yılda bir !! ] dışarı çıktık.. Validebağına çay içmeye gidicektik... Oraya geldiğimizde bir de ne göreyim MATEMATİK ÖĞRETMENİMM !! Onunla karşılaşmamak için elimden geleni yaptım ama maalesef başaramadım :)) Konuştuk biraz onunla hangi okuldasın vs.. Sonra babişkoom aradı.. Nerdesiniz ? dedi. Bizde alışverişe çıktık dedik ^^. Annemi almaya birisini gönderdim eve gidin dedi. O zaman bizde gelelim dedik ^^. Annem babama o zaman annen çengelköye gider bizde ümraniye çarşıyı dolaşırız dedi.. Babam da tamam dedi tekrar eve döndük !! Babannemin üstünü giydirdik evden çıktık !! Çarşı da bi güzel dolaştıkk ((: Sonra o bizi kesmedi Pazara gidelim dedik :D Ama pazarda bana göre hiçbişey yoktu o ayrı bir konu.. -.- Sonra eve döndük zaten ...
Pazar günü de Kadıköye gittik ! Güzel ciciler aldım kendime mutluyum :)) Montlar indirime girmişti. Kadıköy'ün ünlü mağazalarından bir tane gri renginde mont aldım 50 tl ye .. Onun yerine mangodan koton dan alsaydım daha iyi olurdu sanırım :// Birde çanta aldım giri.... 30 tl ye .. Çantamı çok sevdim yaa :)) Çok güzel duruyor (: Kadıköyde yine babam aradı :D Hadi karşıya zeytinburnuna gidelim dedi.. Hasta bakmaya !!! Oraya gittik. Ama ben gitmedim Kerime Teyze de oturdum. Sohbet ettik, yemek yedik vs.. Maşallah babamla annemde bi hasta bakmaya gidiyoruz dediler her yeri gezmişler !! Sonra geldiler kuzenim taş kırdırtmış onu ziyarete gittik.. Orda çay içtim tatlı yedim :)) Ordan da aşağıya Halama indik orda biraz oturduk sohbet ettiler sonra eve döndük :))
Ya Zeytinburnun'da birşey var saat 9 olmadan uykum geliyor nedense :S Ama evimde saat sabahın 3'ü olur ben hala ayaktayım... Bunu bir türlü çözemedim valla :))
Evet bu kadar.. Bugün de okul var !! Arkadaşımın telefonundan fotoğraf çekmeye çalışıcam ... Hadi bakalım İyi Günler Sizleree ... ((:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum... :))