18 Şubat 2010

Okuul..

Okul olduğu için Salı ve Çarşamba günleri fotoğraf çekemedim.. Fotoğraf makinesini götürsem yok ben güzel çıkmıyorum ! Yok çekme ! Ben seni çekeyim vs. gibi şeyler söylüyorlar. Sinir oluyorum -.- Telefonum güzel çekse aniden çekicem Ruhları bile duymayacak :) Artık seneye Yazın telefon alıcaamm !! =)

Herneyse.. Bugün okulda coğrafya,din,sağlık ve İNGİLİZCE vardı. Allahıım bu İNGİLİZCE dersleri olmasaydı nolucaktı benim halim :(( =))=))

Dün 4 ders İngilizce vardı.Bugün ise 2 ders. Dün daha çok eğlenmiştik tabi.. ( HALİYLE ) :))

Bugün fotoğraf çekemediğim için önceden okulda çekildiğimiz fotoğrafları koyucam. Maksat fotoğraf olsun :))



Namıdeğer Kankam Ebru .. =)



Ya burda gerçekten kötü çıkmışım.Ama Asaflı hiç fotom yok.. Oyüzden koyucam dedim koydum :)) Asaf Ben Ve Ebru =))

Bu arada Salı akşmaı Tramisu yaptım... :) Daha dorusu tek kremasını =)) Resimlerini çektim ama babamın telefonunda.. Bilgisayara aktarmam lazım. Her akşam unutuyorum valla. Bu akşam kesin yüklerim ama :))
Tramisuyla akşam sizlerleyim ((: ......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum... :))