13 Şubat 2010

Misafiir....




Eveett.. Bu sabah saat 11 de kalktım benim için erken valla :)) Son bir haftadır okula gitmediğim için geç kalkmaya başladım pazartesie rken nasıl kalkıcam allah bilir artık =)) Evet bugün annemin eski arkadaşları kahvaltıya geldiler. Onlar geldiklerinde hala yataktaydım o ayrı bi mesele ^^ Yedik içtik güldük eğlendik.. Akşama da misafir geliyor. Babamın kuzeni ve ailesi yeğeni ve karısı vs. vs. :)) Amaan iyiki geliyolar çok gülüceğime eminim :)) Eğlence dolu bir gün geçicek valla.. Şimdi kuzenim MİNE DÜLGER'le msn de konuştuk :)) Yeni olduğum için bana çok yardım etti sağolsun. Oda benim için bir MELEK ! (= Yapılan yorumlarla ilgili bi kaç şey hallettik. Blogumla ilgili sayfa düzenlerini de bir araya yapıcaz bu 2 hafta sonra mı olurr 3 hafta sonraa mıı oluurr 1 ay sonnramıı olur bilemicem ... :)) Neyse msn de hallederiz dicem ama kendisi sınvlara hazırlanıyoru ECE'yle nasıl olucak bilmiyorum ECE bu sonuçta :)) Ama başarıcağına eminim ...
Bu arada kahvaltıları ettikten sonra bide onlara TÜRK KAHVESİ yaptım. Annem ve arkadaşları kahveme bayılırlar.. :))

1 yorum:

  1. (^^ gizem ^^) benden de selamlar canım aramıza hoş geldin blogun hayırlı olsun :) Mine çok şekerdir demek beni tavsiye etti sağolsun tşklerimi ilet ona da emi :) Sağolsun onun güzel kalbi. Ne mutlu bana faydam olduysa canım sevgiler kocaman.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum... :))